keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

#180 BJJ - Lucio Linhares

Treenattiin uusi halfguard sweeppi ja sitten painittiin. (tekniikat ovat videolla, joten en kirjoita niitä tähän).

Painit lähti joka Halfguardista, syvästä halfguardista tai pystystä jalat kaverin jalan ympärillä.

(S2) Olin päällä. Otin reverse ohitusasennon, uhkasin kimuralla ja potkaisin jalan vapaaksi ja sivusidontaan.

(P2) Marko: Olin alla. Venkuroin pitkään alla ja Lucio antoi hyviä neuvoja, Marko kontrolloi hyvin kättäni joka esti sweepin onnistumisen vaikka oli muutaman kerran todella lähellä. (tai ainakin tuntui siltä :)) Lopulta Marko muistaakseni sai jalan irti ja sivusidontaan.

(S2) Olin alla ja sweeppasin itseni noin 10 sekunnissa päälle. :)

(V) Olin päällä ja kaveri sweeppasi minut hienosti ja otti selän.

(P2) Marko: Olin päällä ja marko otti Rolettaguardin ja kökötin base matalana ja lopulta jäin triangeliin, jota puolustin muutaman minuutin, jotka tuntuivat tunneilta... hehe.

(V) Olin alla ja lähdin hakemaan sweeppiä, kaveri oli vahva ja hyvä tasapaino. Aika loppui ennen kuin sain sweepattua.

Ei kommentteja: