perjantai 6. marraskuuta 2009

#T52 Junnutreenit - Kristian

Vedin junnuille pakenemiset Triangelista, eli samat mitä viimeviikolla itse treenailin Timon treeneissä. Jesse veti tuota minun tuntia edellisen tunnin ja jäi hengailemaan salille ja toimi ukena tunnilla.

Oli hilpeää huomata millainen auktoriteetti Jesse on minulle, koska hän on pääsääntöisesti opettajani ja nyt hermostutti opettaa junnuille kun oma opettaja oli katsomassa. :D

Olen omassa päivätyössänäni kouluttanut ja pitänut esitelmiä 15-vuotta monta kertaa viikossa ja siellä ei ole jännittänyt enää vuosiin, joten en osannut odottaa reaktiota. Toisaalta IT-ala on minulle työtä johon olen koulutettu, jossa olen ammattilainen ja teen sen ammattilaisen "rutiinilla" ja BJJ:stä on nopeasti tullut jo elämäntapa ja omat opettajat ja se mitä opettaa eteenpäin on paljon enemmän kuin pelkkä vapaa-ajanharrastus.

Menipäs "syvälliseksi"... Loppusparreissa sitten sparrasin sitten Jessen kanssa kaksi erää ja oli kivaa. Otettiin suht rauhallisesti ja pääsin jopa pari kertaa yrittämään hyökkäystä... :)

Ei kommentteja: