lauantai 9. tammikuuta 2010

Huomenna aamulla kohti Bostonia..

Pakkailen laukkua, koska aamulla klo 8 lähtee kone Lontoon ja NEw Yorkin kautta Bostoniin (olen erittäin ihmeissäni, jos laukkuni saapuvat samaan aikaan kuin minä).

Olen laittanut mailia muutamaan BJJ kouluun ja sain vastauksen Roger Gracien (sivuhaara) Gracie Jiu Jitsu koulusta joka toimii käsittääkseni, jonkin urheilukeskuksen yhteydessä. Pakkaan varmuudeksi Gi:n mukaan, jos pääsen jonain iltana painimaan. Heillä on vuorot 8-10, joten voi olla hyvät mahdollisuudet.

Bostonissa olisi myös Sityodtong, mutta siellä on vain NoGi tunteja ja ne ovat niin aikaisin, että olen vielä töissä. Olisi ollut hauskaa käydä kurittamassa Kenny Floriania (joka ei vissiin, kyllä enää siellä treenaa). :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

ihan snadisti oon kade ku saat koluta kaikenmualiman saleja läpi.
hyvää (työ)matkaa