keskiviikko 17. lokakuuta 2012

#672 BJJ - Marko

Tänään kerkesin töistä klo 1700 treeneihin Metsälään ja Markon sirkus-alkulämpöjen jälkeen (paljon kuperkeikkaa ja puolivolttia) lähdettiin sweeppailemaan delarivasta.

Kolme eri sweeppiä, joista toinen tuntui minulle sopivimmalta. Lähettiin selänpuolelle delarivashookin kanssa ja vapaalla jalalla leglassotettiin delarivatun jalan puoleinen käsi ja siitä kaveri katolleen.

Loppu sparrit vedettiin rivisparrina ensin tehtäväsparrina delariva-otteet kiinni ja siitä lopetus tai pisteet. Olin ihan hukassa. Kaikki juniorit (=alle 30v) vetivät delarivasta berinboloa ja muuta hyrrää ja kun lähdettiin hihagripit kiinni, niin olin ihan hukassa. En ehtinyt kissaa sanoa kun olin johonkin suuntaan kumossa. Ainoa vastaus minkä keksin oli istua pehvalleen ja ommella jalat irti. Ei ollut helppoa - pitää tehdä tutkimusta miten tuota kunnolla puolustetaan

Pari videota mitä pitää torstaina drillata:





Lopuksi otettiin rivisparria lopetukseen delarivasta. Aloitin Tommin kanssa ja painittiinkin sitten koko loppuaika - noin 20minuuttia. Kumpikaan ei saanut kaivettua lopetusta. Olin aika finaalissa tuon erän jälkeen. Hullun hauskaa...

Ei kommentteja: