perjantai 21. joulukuuta 2012

#715 BJJ

Mentiin Karin kanssa Metsälään viideltä tarkoituksena drillailla ja sparrailla, mutta meni aika lailla vain sparraamiseksi. Käytiin vähän sivukuristusta läpi, mutta muuten vain sparrattiin. Yritin huvikseni aloittaa alta berinbololla... :D mutta ne meni aina ihan pipariksi ja Kari tuli joka kerta cross passillä ohi. Sen jälkeen saikin sitten puolustaa ihan tosissaan northsouth kuristusta (nyt on kivan liila leuka... :D). Itse hain sivukuristuksia tai ezekieliä, mutta ei ollut helppoa, kun Kari tiesi mitä olin tekemässä.

Viimeiseksi eräksi otettiin Jukan kanssa viisi minuuttinen, josta tuli 35 minuuttinen erä, joka loppui siihen, että pyörittiin tatamilta ulos ja minun piti lähteä "opettajakokoukseen". Hauska piitkä sparri, jossa välillä minä olin mountissa ja välillä Jukka minun selässä. Paljon on vielä treenattavaa... ei vain pitäisi turata hyviä positioita noin..

Kaiken kaikkiaan taas aivan mahti treeni... Treenin jälkeen marssin alakertaan, jossa oli Hipkon opettaja kokous ja Timo oli järjestänyt opettajille elämyksen, missä pääsi tuntemaan miltä alkeiskurssilaiselta tuntuu. Eli paikalla oli HipHop ja street tanssi opettaja, joka opetti meille koko Gangnam Stylen "oikean" koreografian... tai siis yritti opettaa. Siihen on syynsä, että olen ajautunut painilajeihin. Olin yhtä vasenta jalkaa koko ukko. Kivaa oli ja tuosta on ikävä kyllä tulossa varmaan jotain kuviakin myöhemmin. Videokamerakin siellä oli.... mutta toivon todella, että siihen muistikorttiin on tullut joku häiriö... :D

Hauska päivä ja nyt on ensi torstaihin asti vapaata töistäkin. Sunnuntaina on BJJ-Klubi ja special guest tulee opettamaan meille miten sitä mounttia oikein pidetään. :)

Ei kommentteja: