tiistai 5. kesäkuuta 2018

#1325 NoGi

Jessen NoGi treeneissä. John-Waynestä selän otto. Meni heti pelikirjaan ja toimi loppu sparreissakin pari kertaa. Cardio toimi sitten vähän huonommin. Taas vedettiin oksennuksen rajamailla, kun ei noista penteleistä saa kunnolla kiinni ilman pukua ja kauheeta veuhtaamista kokoajan.

Ostin viikonloppuna Danaherin jalkalukkosysteemin ja olin ehtinyt katsoa ensimmäisen DVD:n. Siinä oli hyvää juttua grippitappelusta ja se toimikin suht hyvin, mutta tuon inside-game jaloilla ja perhosguardin pito on mulle ja näille rimppakintuille kyllä aika haastavaa. Porukka juoksi mun jalkoista ohi heittämällä. Siinä ei mun hieno danaher-two-on-one grippi paljoa auttanut...

Homma meni aika lailla seuraavasti. "Jee! mä sain gripit kiinni... No voi sun... , se marssi mun jaloista ohi ennenkuin ehdin tehdä mitään ja täällä ollaan taas alla sivusidonnassa... No nieleskelen tämän surkean cardion aiheuttamaa oksennusta tässä hetken ja sitten... Half-guard -> Deep Half-Guard sweeppi ja sitten päälle lepäämään ja painetta kunnes avautuu paikka kuristukselle." Kerran sain tosin heelhookinkin, kun sain grippien jälkeen nostettua kaverin hookeilla ylös ja siitä Standard-Ashi ja heelhook. Ainiin ja yksi ylläri calf slicer...

Noh eiköhän tämä cardio tästä painimalla parane... :)

Ei kommentteja: