perjantai 28. tammikuuta 2011

Shoyoroll asiakaspalvelu

Minussa on "lievää" gi-addiktin vikaa, joka lähti siitä että en millään löytänyt oikean kokoista gi:tä. Lähes kaikissa merkeissä A2 on torsosta sopiva, mutta hihoista liian lyhyt ja A3 taas hihoista sopiva, mutta torsosta iso.

Kävin läpi monta eri gi:tä, joista mikään ei oikein sopinut, kunnes törmäsin Shoyoroll:iin, joka tekee tavallisten kokojen lihäksi A3S (slim) ja A2H (Husky) kokoja. Tilasin kokeeksi A3Slimin  ja puku sopi kuin valettu. Näitä pukuja on sitten kertynytkin jo neljä hyllyyn.

Vanhin on pari vuotta vanha ja on kestänyt hyvin lukuunottamatta ensimmäisenä kuukautena tullutta kauluksen sisällä olevan kumin murtumista - joka ei edes pahemmin haittaa puvun käyttöä. Päätin kuitenkin kirjoittaa siitä Shoyorollille ja vastaus oli, että moinen ei ole normaalia ja he lähettävät minulle uuden puvun.

Shoyoroll tekee jokaista pukumallia pienen määrän, joka myydään Budovideos.com:in kautta yleensä muutamassa minuutissa luppuun. Asiakas palvelusta kertoo paljon myös se, että he antoivat minun valita haluanko samanlaisen kuin minulla jo oli vai haluanko odottaa maaliskuussa tulevaan uuteen malliin.

Tässä vielä Ryan Hall näyttää mallia pyörimisestä Shoyorollin puvussa... :D

Ei kommentteja: