tiistai 20. syyskuuta 2011

Fail of the Year...

Sunnuntain treeneissä muuten selvisi mistä johtui se parin viikon takainen lattialle lysähtäminen leuanvetotangossa roikkumisen jäljiltä.

Eli tämä:
http://painikalkkuna.blogspot.com/2011/08/taukoa.html

Nyt sunnuntaina menin varovaisesti roikkumaan treenin jälkeen. Minulla oli gi-takki päällä ja myötäotteella kapealla otteella (noin nyrkin väli) tangosta kiinni.

Olin roikkunut noin 10sekuntia, kun ihmettelin että silmissä alkaa mustua. Pudottauduin alas ja epäilys heräsi. Kokeilin uudelleen ja taas alkoi silmissä tummua. Takki pois ja leveämpi ote. Ei pimennyt ollenkaan.

Alatte varmaan jo arvailla, mitä olen onnistunut tekemään. :) Eli kapea ote tuo hartiat kaulan lähelle ja kun välissä on vielä paksut ja jäykät kaulukset, onnistuin tekemään kaulus/hartiakuristuksen itselleni.

Silloin pari viikkoa sitten olin roikkunut vähän pidempään ja kun taju alkoi yllättäen lähteä pudottauduin alas ja alaselässä oleva pienehkö pullistuma joutui hetkeksi voimakkaammin puristuksiin, koska olin vinttipimeänä ja sangen rentona alaspudottautuessani.

JiuJitsu urani kohokohtia ovat nyt itseni käsilukottaminen Benun kanssa ja itseni kuristaminen tangosta roikkuen. Pistäkää paremmaksi. ;)

Laitanpa tähän vielä lyhyen kyselyn, koska välillä on lievästi toivoton olo tämän kanssa:





4 kommenttia:

bantza kirjoitti...

Toisaalta melko naamapalmua, mutta toisaalta kai ihan huojentava löytö?

Anonyymi kirjoitti...

Totaalirepeäminen banzan kommenttiin :-))))) /Kari

Ishi-Pete kirjoitti...

Koskas painittaisiin? Mä voisin haluta painikaveriksi ramman, joka tapututtaa itse itsensä... XD

Kristian kirjoitti...

Vaikka huomenna... :)