maanantai 9. heinäkuuta 2012

Paineohituksia

Rafael Lovato Jr on tehnyt Online kurssin nimeltä Ultimate Pressure Passing joka tuli hankittua. En ole mikään kaukaa vauhdilla ohittamisen suurimpia faneja, joten tuo sopii peliini kuin nenä päähän. Oma ohittamiseni on perustunut paljolti Saulo Ribeiron DVD settien periaatteisiin ja Rafael on Saulon oppilas jo on vienyt tätä vielä pidemmälle paineohittamisen suuntaan.

Tässä alun perusteita suljetun guardin avaamista:
http://www.ultimatepressurepassingsystem.com/fe/26053-how-to-deal-with-closed-guard

Alla olevassa videossa käydään läpi pari juttua mitä kurssissa käydään läpi. Tuo Butt Flop ei sinääsä ole niinkään paineohitus, mutta lähtee tuosta headquarters positiosta, mistä itse lähen lähes aina ohittamaan. Side smash on uutta minulle ja menee heti drillaukseen. Buttfloppia olen jo käyttänytkin ja tuntui yllättävän toimivalta.



Olen nyt katsonut tuota settiä aika paljon vaikuttaa kyllä todella hyvältä hankinnalta minulle. Älyttömän hyvä kokonaisuus, millä saa alla olevan kaverin liikkumisen nollattua ja ohitettua ilman isompaa kiirettä... painetta vaan peliin ja kaverin reaktion mukaan ohi.

2 kommenttia:

MR kirjoitti...

Parasta tossa "end of guard pullingissa" on kyllä se että kaveri vetää itse guardiin joka matsissa

Kristian kirjoitti...

End of guard pulling... as we know it... hehe.
Joo tottahan tuo on, mutta minulle tuon tyyppinen ohittaminen sopii kyllä mainiosti, kun tällä selällä ei tuollainen Rodolfo tyyppinen jalkasamba onnistu. :)