Eilen sunnuntaina Lucio myönsi minulle toisen asteen mustan vyön reilun 19 vuoden treenaamisen jälkeen. Seminaarissa myönnettiin myös useampi uusi musta vyö. Samalla polulla ovat olleet myön Lauri ja Tapsa ja tätä kuvaa on yritetty muistaa ottaa graduoinneissa - ihan kaikki eivät ole menneet samaan tahtiin. :)
2 kommenttia:
Loistavaa. Olen tasaisesti lukenut blogiasi ainakin purppuravyöltäsi lähtien. Laitahan tiktokkiin tai vastaavaan joku tili ja ala videoimaan viikon tekniikka korneria.
Hmmm... BJJ-Klubilta voisi kyllä aina laittaa viikon tekniikan. :D
Lähetä kommentti