sunnuntai 7. joulukuuta 2008

#145 BJJ - Lucio Closed Guard seminaari

Tehtiin kaksi sweeppiä vastauksena siihen kun kaveri avaa guardia... olen liian loppu kirjoittaakseni mitään.

Painit:

Joku (S2) Lähdettiin taas guardista. Olin päällä ja meni varmaan 5 minuuttia, siten jäin triangeliin ja puolustus meni mallikkaasti (kannatti youtubettaa eilen illalla). Pääsin takaisin guardiin, yritin ohittaa, mutta en päässyt. Lopuksi sai sweepattua.

Alle. Rimpuilin jonkin aikaa ja sitten se tuli ohi. höh. Töitä riittää...


Joku (V). Minä ensin alla. Kuristin suoraan (estima) kauluskuristuksella. Minä päälle; Menin ohi matalalla ohituksella. Kesti noin minuutin yhteensä molemmat erät. Vähän nolottaa tylyttäminen, mutta harmitti tuo jatkuva häviäminen.

Joku erittäin nopea ja tekninen (V): Sama kaveri joka rubberguarditti minua eilen, vei minua kuin märkää rättiä tänään. Ei siitä sen enempää. Vähän lohduttaa, että se sai sinisen treenin loputtua.

Huomenna on pakko levätä. alkaa taas paikat disintegroitumaan tällä tahdilla.... :(

Ei kommentteja: